Milo este controlat printr-un Xbox 360 cu un controller numit Kinect. Tehnologia a fost gândita si promulgata de Peter Molyneux, unul dintre cei mai cunoscuti game designeri din lume.
„Vreau sa prezint o revolutie în felul în care spunem povestile”, a spus Molyneux la TeD Global conference (Technology, Entertainment and Design) din Oxford. „Filmele, televiziunea si chiar si cartile nu sunt interesante pentru ca nu ma implica pe mine. Este o mare de plictiseala.
Molyneux a explicat ca a vrut sa creeze un personaj care sa para viu, care sa îl priveasca în ochi si care sa dea impresia ca traieste cu adevarat.
Milo a fost prezentat la E3 2009, dar de atunci nu s-a mai auzit nimic despre el. „Multi au spus ca nu este real”, a mai explicat designerul, dar acesta a demonstrat live, pe scena, cum functioneaza.
Personajul face de fapt parte dintr-un joc mai mare, iar Molyneux a spus ca vor fi necesare aproximativ 45 de minute pentru ca Milo sa te recunoasca cu exactitate. Din nefericire, potrivit bbc.co.uk, tehnologia este înca în dezvltare si Microsoft nu are o data de lansare.
View the original article here
Established, successful ebook, now open to affiliates. Easy To Organise Party Games For The Whole Family / Church / Corporate / Celebration Etc. Longtail Keywords, Cross Sell And Upsell. More Info At www.TreasureHuntBook.com/affiliatehelp.htm
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu