duminică, 14 noiembrie 2010

Black Ops s-a vandut mai ceva ca painea calda

"The biggest entertainment launch ever" Surprinde pe cineva? Nu cred. Asa cum era de asteptat, Call of Duty a umplut din nou buzunarele Activision, numai ca, de data asta, a fost rândul Black Ops sa aduca bani acasa. Si a adus 360 de milioane de dolari din America si UK în primele 24 de ore. Acesta e profitul obtinut din vânzarea a 5.6 milioane de copii. Astfel, Black Ops a detronat Modern Warfare 2 din postura de "The biggest entertainment launch ever".

Ca fapt divers, va reamintesc ca, tot în primele 24 de ore de la lansare, MW2 a vândut 4.7 milioane de exemplare, iar profitul a fost de 310 milioane de dolari.

Bobby Kotick, CEO, Activision Blizzard: "There has never been another entertainment franchise that has set opening day records for two consecutive years and we are on track to outperform last year's five-day global sales record of $550 million."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu